Framnes banekalender

Oversikt over kamper og treninger på Framnes vil du nå finne på denne siden: Framneskalender

mandag 13. april 2015

Klart for sesongstart

Onsdag 15. april kl 1930 er det klart for sesongåpning for seniorlaget. Vi starter med hjemmekamp på Framnes mot Vanvik, og det blir svært spennende å se hvordan laget ligger an i forhold til motstanderlagene. Fram har gjort det ganske bra i flere treningskamper, men i fjerdedivisjon er det alltid vanskelig å vite nivået til motstanderlagene. Det kan være store forskjeller fra år til år og fra høst til vår!

Bjørn Johan Nytrø har påny tatt over som trener for Fram, og har trent gruppa siden november 2014. Hvilke tanker har du om sesongen 2015, Bjørn Johan?

- Sesongen 2015 ser ut for meg til å bli bra og da tenker jeg først og fremst på miljøet. En del av gruppa møtes også utefor trening/kamp. Sportslig vil jeg bli overrasket om vi ikke er helt der oppe. I vinter var treningsoppmøtet tidvis litt labert, men nå er det jevnt høyt antall spillere på trening. Troppen er stor nok og jeg gleder meg til seriestarten.

Hvordan er samarbeidet med G19-trener, Morten Furunes?

- Samarbeidet mellom meg og Morten er helt topp.

Hva mener du om kvaliteten på fotballarbeidet som gjøres i regi av IL Fram?

-  Fram barne og ungdom drives etter det jeg har observrt veldig bra. Mange trenere/oppmenn er til stede flere ganger i uka og det ser ut som om de fleste er fornøyd.

Lykke til i sesongdebuten, Bjørn Johan og hele IL Fram Fotball Sr.