Framnes banekalender

Oversikt over kamper og treninger på Framnes vil du nå finne på denne siden: Framneskalender

fredag 5. juni 2015

Fram møter Levanger 2 på Framnes kl 1930 på mandag



Hallo, alle fotballvenner!

Sesongen går mot halvspillt og vi har enda til gode og prestere over 2 hele omganger. Innemellom har vi vært på ett høyt nivå(snakker 4.div) men har tapt mange poeng i de siste min av kampene og på overtid. Handler vel om at vi er litt uruttinerte,da mannskapet er ungt. Saver at de litt etablerte spillerne tar litt tak i disse situasjoner. Vi har laget for mange frispark i mot rundt egen 16 m og dette har ført til at vi har avgitt noen poeng på overtid.

Mandag kommer levanger 2 på besøk og om de stiller med de nest beste får vi nok å gjøre,men vi har prestert godt i slike kamper før og jeg ser fram til dette møtet.

Neste søndag er det lokaloppgjør mot blink på stjørdal og  jeg har ikke har tenkt masse på den kampen enda, men jeg hører at spillerne er litt opptatt av den kampen,selv om det deles ut bare 3 poeng der også. Blink har hatt den motsatte poengvinsten enn oss,da de har plukket de fleste poengene etter spillte 90 min. Det er en god egenskap i fotball og for all del ikke forbudt.

Ser fram til en forhåpentlig hyggelig avslutning av vårsesongen.

Sportslig hilsen fra
Bjørn Johan, A-trener