Framnes banekalender

Oversikt over kamper og treninger på Framnes vil du nå finne på denne siden: Framneskalender

torsdag 11. juni 2015

Stefan Eggan

Stefan Eggan er ny i Framtrøya denne sesongen. Hvorfor begynte du å spille fotball i Fram, Stefan?

- Jeg hadde lyst til å spille i 4. divisjon og Fram virket som det beste valget for meg. Jeg har tidligere spilt for Lånke, som er min moderklubb, Tangmoen fra 2012 til og med 2013 , Blink og Selbu i 2014.

Hva er ditt beste fotballøyeblikk?
- Det må være da jeg ble kalt luftens baron av laget mitt da vi hva i danmark på Dana Cup :-)

Hva med ditt verste?
- Tja, verste øyeblikket mitt var kanskje å være med å tape på straffekonk.

Hva synes du om IL Fram? Hvilket inntrykk har du av klubben som helhet?
- For meg virker det som om IL Fram drives på en veldig bra måte.

Hva tenker du om årets Fram-lag?
- Årets Fram-lag er et veldig godt spillende lag. Jeg har stor tro på at vi kan komme midt på tabellen eller mulig høyere. Neste år håper jeg av vi kan kjempe om de øverste plassene og kanskje til og med opprykk.